CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pOjeK BEbudaK UpsI 10

ney la aktiviti kami minggu lepas..
g survey tadika nak wat presentation tok cerita dan sastera..pnat tak terkate..
tapi mmg best gle..huhu..
i love kids so much..muahhaha



mase ney aku aja dak2 ney nyanyi lagu there was..glo..aku x taw npew tetibe aku aja dak ney nyanyi..xcited ngat kowt..wakaka..malu pown ade..nsib bek ckgu ye sporting..kami ciap tlg serve mkn ag..best bangat..huhu..aku suke ayiep..comeyy..hahah




da macam pelarian indon..dok melepak kat depan bank..ish..pnas cam babun..da la kai bju kurung..






beshh33..dalam2 xde dwet tu gagah jugak mkn kfc..teman keon ngn mizah yg kebuluran nak makan kfc..hehehe







tbe2 aku rase dlm pic ney aku nmpk ayu..heheh..jangan marah ea keon n ika..
luv u ol..hahaha..

0 comments: