CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TINGGAL KENANGAN *miZa_SiTi

sementara xde customer..time 4 posing..hahah
sume orang ingat kami adik beradik..kenapa???
coz..aku along n siti angah..tu la yang orang panggil kami kat kedai..huhu

aku nak cite sal lagu feberet kami..huhuh

actually aku minat sangat lagu ney...aku share lagu ney ngan membe aku mase kat kedai makan dulu..kami memang kamceng..heheh..mase basuh pinggan pown nyanyi lagu ney same2...bile kat radio ade lagu ney jew kami mesti berlari kedepan coz nk dengar lagu ney..customer kedai makan tu pown dah tau peberet kami ney..memang suke tak terkate la..da hafal dah pukul berapa lagu ney kuar kat radio...sukew2..huhu

pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
ohh..bintangku..

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh..kekasih..

pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh...kekasih...

ermmm..lagu ney diberi oleh orang yang aku cayang..aku malas nak carik lirik ye so dye bagi la kat aku..tq kamu..h***f..hurm..aku nak letak pic tp tah knape blog ney agak kurang sopan hari ney..so sok aku msukkan ea..huhuh

0 comments: