CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

akU hOMEsicK...WuuuAA

ney la rumah kesayangan aku..even xbesar macam rumah orang lain..tapi aku sonok ngat tinggal kat sini..best..at least kami x menumpang umah orang..abah dah beli rumah ney..kitorang pown dah plan nak ubahsuai umah ney..abah da lukis plan..comey..huhu..depan umah aku luas..tu la gelanggang badminton aku ngn adik aku..huhu..mak aku gardener skul..ble aku tanye "mama,nape skul mama banyak bunge umah kite xde bunge??"senang jew mama aku ckap.. "x sempat..da pnat keje lik kne masak..ane nk smpat.."tp xpew..t aku tnm..heheh

ney poko jambu batu..tempat aku melepak sambil bergosip liar..hahaha

ney la bntuk umah aku...umahku,syurgaku..hahah..windunye nak lik umah...ade 1 bende yang ade kat umah aku yg aku tak stori ag..apew ye???hhehehe..t aku cte kemudian..haha


0 comments: