CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

GenG Bas SekOLAh..

maslinda
ney pic aku n farita
sue...


waniey...


ekin...


ainda..

sepatutnye ade lagi tapi aku tak ade pic dowang..mamah,nadia..

hurmm..mis u all so much..

dulu gaduh same2, g skul same2, fly same2,

buli budak same2,makan kat dewan makan same2,

mandi same2 kat kolah besar, outing same2,

dating same2, kantoi ponteng same2,

study 4 pmr same2,

tapi sayang kan kawan2,

kite tak dapat bersama sampai ke spm...

pas jew pmr,aku tukar ke sains kuantan,ainda sains pekan,

mas ngan wani masuk teknik,

mamah pulak belum pmr lagi dah tinggal kitew..

mase tu sedih sangat,

semua marah mamah kenapa nak pindah,

mama ngan abah aku offer mamah tinggal dengan kami lagi,

ita pown offer cam tu..

tapi tak pew..

kite tetap kawan kan??

bagi aku persahabatan kite tetap terikat sampai bile2,

walaupun kita semue dah jauh dari satu sama lain,

ainda,wani dan mas di melaka,

mamah dan nadia di changlun,kedah,

eita plak kat kuala lumpur,

sue kat negeri sembilan,

dan aku di perak..

hopefully kite dapat jumpa lagi,

macam dulu2..

AKU RINDU KAMU SANGAT2...

0 comments: