CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MAAAFKAN AKU...

aiii..hari ney aku terasa ngat ngan kawan aku sendiri..
aku wat salah kew ngan dye??
aku jahat kew ngan dye??
aku da wat pew ngan dye smpai ssh sgt dye nk jge hati aku??
aku cube jage hati dye setakat yang aku mampu..
mungkin pada dye gurauan tu sekadar gurauan..
tapi pada aku bende tu seolah2 mempelekehkan aku..
aku rase diri aku ney bodoh sgt kat depan mate dye..
sbbkn dye...
malam ney aku tak berenti nangis sejak aku blik dari umah ika td..
sampai sekarang aku tulis ney..
my tears still flow out..
bdn aku ase pns sgt..juz like wanna got fever..

korang..mungkin aku x dapat nk jdik leader yang terbaik macam korang nak..
tapi aku cube..
kalau boleh aku xnk bg kowg ssh skit pown..
bile aku dgr kowg mngeluh..aku ssh ati..
aku push kowg sgt???
aku sshkan kowg???
aku taknak owg benci aku sbb tu..
dgn yang lain aku tak terasa skit pown..
tapi dgn dye..
ney 1st tyme aku ngis 4 her..
selama ney aku tahan..
but not 4 2nite..
maafkan aku kalau aku tak mampu jadik leader yang terbaik..
im not as perfect as u want..
plez tegur aku kalau aku salah..
jangan perli aku dalam gurauan macam tu..
aku boleh bergurau..
tapi bukan gurauan macam tu..
pape pown ko wat kat aku..
aku tetap sayang ko...

0 comments: