CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

PeNYEsaLan AkU...

dont know wut 2 say..
tapi malam ney aku cdey ag..
kne marah lagi..
so stupid!!xpandai jage ati orang..
tadi lek lok mood bek..aku pegi cincang bagi hancus + lumat..
now..padan muke ko miza..
aduyai..nak wat pew ney??
da x bleyh dmaafkan kew kesalahan aku ney..?
plezzz 4give me..
aku da say sori..tapi ye reply ney..
"senang jew nak say sori?rase bengang gile ney taw x?"
aku da buntu..aku tak ley kne marah..
aku juz taw nagis..bile aku mintak maaf owang balas macam tu aku juz taw diam jew..
abah marah pown aku diam..
aku tak reti nak jawab pew..
lagi aku jawab lagi salah..
hurmm..4give me plez...
aku tak pandai nak mintak mf..
aku mmg x pandai...
makin aku mintak mf makin orang sakit hati ngan aku..
sbb tu gaduh ngan kawan aku lbih rela diam n owang cakap mcm2 sal aku..
even benda yang downg cakap tu x betul..
tapi aku still tahan..
coz ati aku cakap bia pew ye nk tuduh..
yang penting die puas..
lame2 ye diam jugak..

0 comments: