CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MY LUVLY MY SWEETHEART..




hari ney aku baru buat blog aku yang baru..yang dulu tu aku malas nak sentuh da..aku da takde mood untuk blog lame..hurmm..ney dah 3 minggu aku duk kat UPSI..aku masih tak homesick ag..tapi aku nak balik umah..banyak sangat masalah aku skg ney..mama,abah, i'm only need u...aku nk mama ngan abah..malam ney aku sowg2 kat bilik..nisah lik umah ifa..nk survey tadika 4 praktikal..so aku tgl sowg kat umah..semalam keon ngn pu3 teman aku..mlm ney aku sowg...ble time sunyi ney la aku betul2 windu kat mama ngn abah..nak nangis jew ase..




hurmm..sebenarnye da sengkek sgt2 minggu ney..da kering..aku ingat nak soh abah bank-in kan wet..tapi aku tak sampai ati..pagi ble tah..abah cal aku mse tu aku tak bgun tido lagi..abah tnye aku ade duit lagi kew x..aku ckap ade lagi..setiap kali abah tnye tu jew jwapan yang aku bagi..hakikatnye aku da xde dwet..abah cakap yang abah tak boleh nak anta wet..dwet abah da abes untuk daftar angah, acik, and adik daftar skul..abah cite kat aku yg yuran tuk angah ngan adik makin mahal..aku jadi terbantut nk mintak wet...aku sulung..so aku kne mengalah...harap2 ptptn msuk cepat sket...dalam poket aku ade bpe inggt tah tapi dalam bank x sampai seratus..tu jew la dwet aku ad..hurmm..xpew..aku akn cube tahan nfsu belanje aku ney..aku taknak tensionkan mama ngan abah..da banyak yang downg korbankan untuk aku..tapi kdg aku tak nmpk semua tu....abah ngn mama terlalu sygkan aku..




MAMA, ABAH, ALONG TERLALU MENYAYANGI KALIAN...


0 comments: