CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

assalamualaikum...
tiap kali nak update blog jew confirm blog aku da bersarang macam sarang tikus.. tebuan lebah dan sebagainye.. ni makan mase bertahun nak hilang sawangnye ni.. adeh!! sabor jew la ko ni miza.. orang nak ade blog ko pown sibok nak ade blog jugak.. lepas tu meraban xsempat nak update.. ceh!

btw uolls semua.. 
banyak betol bende yang aku rase nak update hari ni.. banyakkkk sangaaattt..
nampak x penangan bile jarang update blog.. hehehe
actually entries dye aku da type kat lappy kesayangan aku.. 
tapi ENCIK TUNANG da amek lappy tu coz nak tlg formatkan.. 
opss!! hahaha.. mesti korang terkejutkan.. 
i got ENCIK TUNANG already..
sengaja aku highlightkan ENCIK TUNANG tu supaya korang perasan..
buruk kan perangai aku
nampak sangat jakun xpenah ade tunang..
ngeee~~ bior la.. ado den kisah.. xdo pown.. 

okie tu je yang aku nak post kali ni.. heheh.. 
sebanarnye banyak lagi..
yela nak jugak cite journey aku kenal ngan my future tu.
tapi almaklum la.. online kat office jew kan..
masa da time untuk pulang
xkan aku nak gagahkan diri dodok sorang2 kat cni
seram abaq hang..hehehhehe

tunggu ea.. t aku update lagi....
siyesly!! miss my blog ketat2

0 comments: