CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

PaNTai!! Aku JaTuH ChenTA~~



OHH pAnTaI I'M In lOVE!!
hahaha..actually aku memang sangat suke lepak kat pantai..
tapi dah lame sangat aku xpergi pantai..
last aku pergi mase raya haji taun lepas..
woo~~ manyak lama..
mesti pantai pown da windu aku an??wakaka..
xleyh bla..


neyh la hsil kerje aku bile dah dok kat pantai
erk??kenapa mieza love jew??
la..aku kan single..
mai tolong bubuh nama sapew jap..
hahaha
sje jew aku boh miza love coz my dear love ade kat bawah neyh!!


haa..neyh la sweetheart aku..
love u mummy, daddy
*tibe2 nak jdik omputeh kejap*


kan berangan nak jadik model..
neyh model la..
model kasut koyak..hahaha

my angel, my sister, my frens, my luvely mummy~~


mama ngan abah aku dikelilingi oleh ceti along dan bonzer angah =)

buah hati pengarang jantung limpa usus hati hempedu aku...
im just can't imagine how my life could be without them..
love u ols!!

0 comments: