CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sETAnkaH??

malam neyh perut aku berbunyik2 dengan irama balada, mak yong, inang dan rock. adoi!!puas aku guling2 pejamkan mata tapi irama tu x hilang2 jugak..aku cuba pasang ayat2 al-Quran kat laptop aku dengan harapan law irama dalam perut aku neyh hantu kew jin kew, ye akan hilang..tapi biler aku dgr jew lptop aku punye suare, perut aku ttap jugak x hilang bunyik..pastu aku terpikir..lorh!bulan pose mane ade setan..aishh!!soo aku pown pikir dan terus pikir npew perot aku asyik berbunyik jew..last2 baru aku dapat taw..dye bisik kat telinga aku :WOI TOEK!AKU LAPOR LA..XDE KENE MENGENA NGAN SETAN2 NEYH!!..hehehe..lapor rupenye..aku pown selamba poyo keluar dan mengeluarkan bahan2 masakan yang ade..nak wat pew??masak r..pew ag..kebetulan housemate aku nampak aku nak msak..alkisah bersoraklah beliau kerana harapan beliau boleh tumpang nasi goreng aku..hahaha..banyak la nak tumpang.nasik aku pown tinggal suku periuk jew lagi..3/4 lagi aku da baham buke pose tadi...nak xnk aku soh la ye msak nsi +...perut ney bukan setakat nyanyi..siap joget2 ag..nak tunggu nsik tu masak..aduhh lmbatnye...last2 setelah perut aku ney dah jdik cam disco baru la nsi tu masak..aku pown mule la menumis,pastu masukkan sardin..tibe2 rumate aku balik..ye nak tumpang periuk aku nak panas lauk..OMG!OK..disebabkan bulan ney bulan beramal, so aku pown keluarkan sardin dan masukkan lauk ye...da ciap pown lauk ye dipanaskan..aku pown sambung la msak NASI GORENG IKAN SARDIN aku...nyummm..lapooo..lapoo..lapooo..tunggu ye perut..sebentar lagi dapat makan..hehehe..bubye..mau makan suda..

*************
anak2 aku kat umah aku ney sume say thanz 4 my nasi goweng..
same2 anak2..sok luse mak masak lagi ye...

0 comments: